19 Nisan 2010 Pazartesi

dermot.güzelgözlüadam.

'İnsanları hatırlamıyor olabilirim ama onlara borçluyum.Kimseyi görmek istemediğim zaman kapıya gelenlere .. Onlar hayatımı kurtardı.'
'eğer sana bakıyor olsaydım, dedi john , ve sen de bana bakıyor olsaydın, tıpkı şimdi olduğu gibi sadece bakıyor olsaydın ve belki de konuşuyor olsaydık, belki, ve sen benim gözümde yansıyor olsaydın ve ben de seninkinde , yani sen benim gözümde kendini ben de senin gözünde kendimi görebilseydim ve ikimizden biri kafasını çevirseydi geriye hangimiz kalırdı? ha ? kim kalırdı?'

'sağır adama en çok neyi özlediği soruldu ; müzik mi , biriyle konuşmak mı, özel sohbetler mi?Hayır, dedi, en çok özlediği şey kulak misafiri olmakmış, otobüste, sokaklarda , kafelerde konuşulanlara kulak misafiri olmak .. Kulaklarım sağlamken farkında olmadan geri plandaki gürültüyü duyuyordum, dedi ve en çok bunu özlüyorum.Yabancılar arasındaki sırlar , sonu gelmeyen kafamızda anılar canlandıran cümleler, saçmalıklar , tek tek sözcükler, yönler, asla anlayamayacağımız şeyler, saçma sapan konuşmalar, fısıltılar, sohbet, isimler, sevgi sözcükleri ve sözcüklerle verilen sevgi, sırlar , iğrençlikler, söylentiler, öneriler, dedikodular, kanal suyu,
trafik, ağaçlar, kentin mırıldanışı. -dh

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder